Čemu v začátcích určitě nevěnovat pozornost

Nejlepší e-shop systém na trhu jsme si vybrali v ▶️ předešlém článku ◀️ Vyberte si nejlepší shop systém na trhu. Jinak budete pozadu!. Pokud jste jej minuli, nejdříve si jej určitě přečtěte.

Pokud jste nikdy na internetu, potažmo v DropShipping modelu, nepodnikali, budete patrně tápat v tom, jak začít. Ty nejčastější chyby VŠECH začátečníků lze shrnout do těchto bodů:

– 🙈 věnují se výběru e-shop systému podle vzhledu a počtu šablon pro e-shopy
– 🙈 chtějí mít hezký e-shop a tři týdny si jej piplají po estetické stránce
– 🙈 naimportují si dodavatele
– 🙈 a nic víc. Čekají.

… a čekají. A ono se toho moc neděje. Vlastně se neděje vůbec nic. Kde nastala chyba?

Odpověď je přitom prostá: soustředí se na nesmyslné krátkodobé cíle, aniž byste si položili otázky:

⁉️ Odkud budu brát zákazníky?

Odpověď na tuto otázku naleznete v článku Kolik si můžu přivydělat za měsíc a co pro to udělat?

⁉️ Jaké slevy na produktech poskytnu?
⁉️ Jaké jiné marketingové slevy poskytnu?
⁉️ Jaký budu mít dlouhodobý cíl?

Poznámka: A zde si navíc všimněte: ani jedna z otázek se nezaobírá tím, od jakého dodavatele budete zboží prodávat. 
✅ Na tuto otázku jsme si odpověděli v článku Co byste měli vědět, než s DropShippingem začnete

A tak padly čtyři hlavičky na čtyři hřebíky. A nastalo ticho. Nepleťte si však dojmy s pojmy – mít hezký e-shop není na škodu, ba naopak. Ale neuživí vás to. Jsou to jen dočasné kratochvíle, kterými si můžete lámat hlavu a dělat radost sami sobě. Uživatelská přívětivost e-shopů je důležitá, jenže stále je vám k ničemu, pokud nemáte zákazníky, a pokud tito zákazníci nenakupují.

Teď už víte, na jaké cíle se soustředit a na jaké se naopak rozhodně neohlížet. A nemějte starosti, systém Dropohs na všechny otázky odpovídá tak jednoduše, jak to je jen možné. Vlastně většinu z nich vyřešil za vás.